Wednesday, February 2, 2011

Risau Tanpa Sebab! :-|

بسم الله الرحمن الرحيم


Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
(In the Name of ALLAH most Gracious and Most Merciful)

Assalammualaikum :-/

Aku sebenarnya dilanda kerisauan tanpa sebab yang munasabah!!
Sumpah aku tak tau apa sebab aku risau......
Kenapa? Kenapa? Kenapa?
Allah je yang tau kenapa... 

Doa ketika berasa risau:



Sumber daripada artikel,


Takde Mood/Risau/Resah/Gelisah

Kebelakangan ni, aku rasa macam takde mood la. Buat tu tak kena, buat ni  pon tak kena. Aku tak senang duduk. Ada je benda yang aku nak risaukan. Ish! Entahlah. Aku nak update blog pon takdak moooooood.. haha~ (gelak buat kesekian kalinya walaupon aku tak tau apa motif aku gelak :P)

Aku memang takdak MOOOOOOOOOOOD!! Serius ni!
Entah2 ada sesuatu yang akan berlaku??? Ish...Jangan fikir bukan2 lah!

Sekarang nih... sekarang nih kan....
Aku rasa FACEBOOK dah macam FACEBERUUK da.. haha :D
Aku dah mula rasa suasana FB dah muram, kelam dan malap!
Lagi buat aku takdak mood.. adoyaiiii....

Kenapa la dengan aku ni......
Nak kata period, tak jugak....
Selalunya orang tengah period la yang mood tak menentukan kan?
So, kenapa aku yang tak period ni mengalami hal yang macam ni?? Adoooiii....

Kalaulah aku boleh pergi ke tempat macam ni.......... Subhanallah, Masya-Allah.... :')

Tempat macam ni boleh hilangkan stress sebab ada unsur ketenangan dalam suasana ni kan? Ni semua kan alam ciptaan Allah. Semuanya indah2 belaka. Dialah sang Pemberi Ketenangan.... :'))

Hmmm.. mungkin sebab aku terlampau banyak fikir yang bukan2 kot..Eh, tapi mana ada aku fikir yang bukan2.... Whatever la...
Mohon dijauhi daripada perkara yang tak baik....

.Kalaulah kat belakang rumah aku ada taman macam ni, memang seronok gileeerrr la aku.. hehe ;))

Taman ni macam ala-ala Inggeris... Bukan macam lagi.. Memang betul kot? 
Semua ciptaan Allah tu menenangkan...... Masya-Allah...



Aku berangan2 nak pergi ke taman bunga yang penuh dengan bunga, bunga, bunga......

Aku nak tinggal kat taman bunga tu selama-lamanya sampai bila-bila.... Tapi layakkah aku?
Andai ditakdirkan Allah yang aku akan berjumpa dengan seorang lelaki soleh: yang boleh membimbing aku ke jalan yang benar dan jalan yang direhdai Allah, aku akan berdoa dan bersujud penuh kesyukuran tanda aku mengagumi kebesaran dan kekuasaanNya. Amin.. :')

Sekarang, aku dah rasa okey sikit.. Tapi tak tau la nanti... hmm....

Mohon supaya Allah lapangkan dada aku.... 

Wsalam...


Photobucket

No comments: