Sunday, April 1, 2012

Bakat Terpendam ♥

بسم الله الرحمن الرحيم
(Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani)
(In the Name of ALLAH most Gracious and Most Merciful)
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera :)

Syukur Alhamdulillah Allah masih membenarkan kita bernafas hingga ke hari ini.. :')
Bakat terpendam? :D
hihi.. terpendam la sangat... Takde la berbakat sangat.. Lebih kepada hobi je.. Expert pun tak la sangat.. Baru nak mencuba, nak berjinak-jinak.. :)
* Menjahit Manik * 

Ok.. rantai mutiara ni dah tak digunakan lagi sebagai rantai. jadi, untuk elakkan membazir, saya gunakanlah sebagai hiasan kat baju kurung moden saya.. hehehe ;) Recycle :P 

Ni mutiara-mutiara yang dah diceraikan dari talinya.. :P (betul ke ayat?) 

Selain mutiara, lace/renda pun diperlukan juga supaya nampak cantik :)

 Proses menjahit bermula :) 

Sebutir mutiara...
Ni untuk tujuan fotografi.. Kebetulan mutiara tu jatuh atas lantai.. terfikir pulak nak tangkap gambar.. hehehe :P 

 Saya  ..  

 Jahitan yang dah siap... :) 


Last but not least..

Bukan tu je. Ada lagi.. hehe.. Tadaaa..

Pada asalnya nak lukis muka Lee Jun Ki, entah macam mana tersesat muka orang lain pulak. Ish3.. Tak kenal la siapa yang saya lukis ni..haha :D
BTW, ni pic lama (2009).. baru sekarang teringat ada pic ni kat laptop. huhu 
 Handsome tak? bila saya tengok balik pic ni, tiba-tiba cair pulak hati saya.. haha (jatuh hati dengan lukisan sendiri) :P 
Saya takde la hebat sangat lukis muka orang ni, tapi boleh la sikit-sikit :)
ALLAH MENJADIKAN SAYA SEORANG YANG PANDAI MELUKIS. ALLAH KURNIAKAN SAYA NIKMAT TERSEBUT. ALHAMDULILLAH :')  


Sekian.. Wsalam :)  

Photobucket

No comments: