Monday, December 27, 2010

eS yU aR aI

بسم الله الرحمن الرحيم


Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
(In the Name of ALLAH most Gracious and Most Merciful)

Assalammualaikum :D

 Rantai kesayangan aku ni. Love PINK! hehe 
(tak tau la bila nak pakai rantai ni. dari hari ke hari asyik duk tenung je rantai yang berjuntai-juntai berkilau-kilau ni. huhu)

Shawl design terkini kesayangan aku ni. Batu permata intan berlian kat shawl nih buat mata aku blink2. (berlian la sangat) Kalau waktu malam, berlian ni lebih bersinar daripada bulan.. hahaha ;D
Seiring berlalu, fesyen tudung pun berubah. Tapi satu je yang aku tak selesa dengan shawl nih, batu dia tu kadang2 boleh melibas muka orang yang tak bersalah..kena hati2 lah jawabnyer... hahaha :D

Ish3! MasyaAllah. Lawanyeeerrr... hahaha :D
Next time, aku nak beli banyak2 la shawl macam nih! Lawa kot! Blink PINK PINK mata aku tengok shawl yang berlambak2 dijual kat kedai2 dekat2 dengan Masjid India tuh. hihihi :D

Rainbow Pen. Selalunya yang ada pen macam ni budak2 je. Kanak2 ribena betollah aku ni.. muahaha. (gelak tak sopan) Pen ni aku gunakan untuk melukis atau melakar atau menconteng atau apa2 je lah. Aku kan minat melukis. Tapi sekarang dah tak aktif. huhu.

Salah satu lukisan aku. hehe. lawa tak perempuan yang tutup muka tu? Aku la tuh. (hoho. perasan sungguh) Ni semuanya 100% idea dan ciptaan aku sendiri. I love DRAWING! ;))

Aku cabar korang boleh tak baca apa yang aku tulis kat gambar atas ni. Boleh tak baca? mata korang ok tak? Kalau tak ok, cepat2 pergi jumpa doktor mata tau. (gurau je, jangan mareh) hehe
Actually takde secret apa2 pon. Tu cuma kata2 hikmah. Haha :)) 

Time nih aku tengah selongkar beg. Lepas tu terdetik kat hati nak tangkap gambar. hehe. 
 Semuanya PINK. ;D Location: Times Square.

Cuti sem 2 minggu ni jangan dibazirkan macam tu je. Nasib baik aku banyak luangkan masa dengan keluarga. I love my family so much! 
Family first. Utamakan Keluarga, Semakin Hari Semakin Sayang! :)

Berblogging ni pun aktiviti masa lapang yang berfaedah jugak. 
banyak yang aku suka share kat dalam blog lebih daripada share kat FB. huhu.
Mungkin sebab blog ni personal space yang tak berapa nak personal.haha. Jadi, luahkan je la apa yang terbuku kat dalam hati ni. Menulis ialah salah satu hobi aku.  :)

Wassalam.. :)


Photobucket